torsdag 16 februari 2012

På banan igen!

Bloggen Lantislygman har varit nedstängd pg a "underhållsarbete".....(läs Linda begriper sig inte på inställningarna). Håller på att möblera om lite i bloggen och ändra färg å form. Men, älghuvve verkar jag få dras med, för jag har använt upp kvoten för bildöverföring. Vad som nu menas med det? Morr! Går varken att byta ut älgen eller mig själv.....

Ja,ja skitsamma, nu får det va som det är,

Ombytligt väder det är. Igår strålande sol och lämplig temperatur å idag iskallt och snö.....Gårdagen var trevligare tycker jag.
Jag och barnen passade på att vara ute i det fina vädret. Vi eldade och grillade både korv och marsmallows....Mumsigt! Elda är jättekul, synd bara att den förbånkade röklukten sätter sig fast tametusan överallt!

Nu ska jag surfa iväg och kolla upp min senaste topphemliga affärsidé


2 kommentarer: