tisdag 28 februari 2012

Distalgesic

Hej å hå! Det här var bland dom lindrigaste magsjukorna jag genomlidigt.....Spydde natten mot Måndag å sen var det klart! Men, bara för att jävlas har ryggen blivit totalt obrukbar! Jag låg ju mest hela natten på badrumsgolvet eftersom det var så drygt att flytta sig nån annanstans mellan spyattackerna.

Den nattliga liggningen har visst tagit ut sin rätt idag? Ryggen är alldeles stum. Går knappt att röra sig normalt. Drog i mig några avledon i morse, utan resultat såklart! Nu har jag letat djupare i mina gömmor och hittat nå gamla bortglömda Distalgesic, dom borde vara effektiva? Det var väl därför dom försvann från "marknaden"......

Nu till nått mycket roligare: Grattis Lisa till körkortet!! Snabbare brud har jag då aldrig vart med om. Fyllde 18 i Söndags och nu idag är körkortet klart! HURRA!
Och om jag fattat det hela rätt, så är det den här Sport-Saaben som  Lisa kommer att bränna omkring i.....Bara den tinar fram nån gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar