fredag 17 februari 2012

Cypern!

Förra fredan när vi var på Black Jack träffade jag en kille som jag inte tycks ha sett på åratal.......Mattias Sandström hette han visst? När jag å syrran och två andra brudar var på Cypern å förlustade oss för länge, länge sen, träffade vi på denna Mattias och vad hette den andra? Håkan tror jag!

Här om dagen när jag inte gjorde nått annat nyttigt drog jag fram mina fotoalbum och tittade på bilderna från Cypernresan. Rolet! Fast Bredbypojkarna hade inte fastnat på nån bild.....

Coola skor syrran!
Annica och jag tar oss en svalkande drink innan maten.....Verkar som att lugg var toppmodernt!

Måtte djävulen ta dom som "lurade" mig att åka bananbåt!

Då gick varenda kvinna omkring och visade brösten på stranden......Ibland ändras då modet till det bättre. Nu ser man ALDRIG någon som solar toppless. Tack vare väl!

Nä, harne gå inte......Bäst att dra i startsnöret!

Sweet dreams....

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAAAAA Jag DÖÖÖÖR... :-D Har inte sett en enda bild från dessa 2hela veckor vi spenderade i MajaNapa.... :-) KUL som faaan.. Snygga frillor hade vi, short Lugg !! Å va FAN suger du på då??????? Censur??? Barnslet !!! :-D

    SvaraRadera
  2. Ha,ha!! Du får komma förbi, kan vi titta både på film och kort :)

    Javisst va luggarna läckra....

    SvaraRadera