torsdag 23 februari 2012

Härlig morgon!

Tjo ho! Då var det en ny dag igen......Och imorse fick jag komma ner till en väldigt upplyst nedervåning. Man har ju gått å blive lite mörkrädd, så det var bäst att lämna alla lampor tända över natten. Å inte blev det bättre av att jag läste om en farlig "psyko" brottsling som rymt ifrån Sundsvall igår.......Men, risken är nog liten att han hälsar på...... Då är det mer troligt att ett eller annat spöke slinker in.


Good bye my friends....Helgen närmar sig med stormsteg :)))

2 kommentarer:

  1. men rackarns Linda !!! :-) Det finns INGA spöken....

    SvaraRadera
  2. Moohahaaaa.....DU har ju sett ett spöke i mitt hus (har du glömt de?) Sen hör jag ryktas att det kryllar av spöken på andra ställen här i skorped. Men, varför har jag ALDIRG fått se nått?

    SvaraRadera