onsdag 13 april 2011

Nej tack!!

Hoppsan! Igår fick jag tacka nej till ett nytt jobb....... Känns ju bra att va populär....(ironi)......

Det jobb inom Kommunen som jag egentligen hade sökt (internt) fick jag såklart inte! Tur att man trivs superbra med "gamlingarna" i hemtjänsten, så det är ingen större fara skedd,.......Hemtjänsten är ett toppenjobb, det är arbetstiderna som inte passar in.

Nog om detta......Idag är jag i alla fall ledig, och då är det grusupptagning (inomhus) som gäller. Fågeln vad det dras in skit nu på våren. Men, allt grus går för sig bara snön tinar bort.....

Nu ska vi cykla iväg på affärn, medans sambon slavar på vedbacken. Tack å huj!

2 kommentarer:

  1. Tjena... det blev bara två kommentarer - ingen va lik...
    Givetvis står du som en given gäst om du röstat på mitt fantastiska förslag... ha haaa... Till frågan om påskkärring-gåendet så det är väl klart att jag hänkar... ska bara putsa upp koppar-kaffepannan, tvätta upp förklädet... så är man väl i princip på G...
    Undra hur många punkter det blev i den här kommentaren?
    Ang efterlysningen så hoppas jag verkligen att det blir napp - det är ju enda sättet att grabbarna är ute och gör nåt, snart är ju pappisen hemma också så då kanske man slipper hjälpa till - jag är inget vidare bra på att bygga lådbilar.
    Blir´re nå loppis till helgen? Solis har öppet iaf. Fast du jobbar ju!?

    SvaraRadera
  2. Halloj! Jag jobbar kväll i helgen..... fast jag börjar först 16.00, men, nu har Pappisen börjat tala om att vi ska till stan och förlusta oss på lördag..... :) Har hon öppet på Söndagar också??

    SvaraRadera