onsdag 20 april 2011

Mysko......

Idag fick jag ett paket ifrån tidningen Amelia.........innehållande en mascara och en lotion. I paketet följde också med en lapp som välkomnade mig som prenumerant. Tackar! Men, jag har inte beställt nån tidning.........Å jag tror KNAPPAST att det är Robert som har överraskat sin flickvän med en trevlig tidning. Nej, det är nått lurt......Jag får väl se vad det kostar när räkningen kommer......

Ikväll har vi varit till syrran och spanat in badrummet med tillhörande spadusch.....Nice!! Sen fick Oscar sälja en hel del majblommor också.....Tack, hälsar han till alla välbärgade Hägglundsarbetare!


Nu börjar dagen närma sig sitt slut och jag håller på att fixa fram lite påskutstyrslar till både stora och små......Har hört att i vissa hus här i Skorped utlovas det starkdrycker till dom vuxna kärringarna.....OM dom kommer utklädda vill säja!
Nej, vört man ska köpa hem senaste avsnittet av Desprate Housewifes..........God kväll

2 kommentarer:

  1. utklädd är man ju varje dag... knappast "0pp-klädd" iaf... Hucklet på så drar vi!

    SvaraRadera
  2. Katrin! Du har så rätt! Dom här kärringarna kan ge sig av när som helst!

    SvaraRadera