måndag 11 april 2011

Gratis är gott.....nr 3 å 4!

I helgen blev det riktig "bortafrossning"........På lördagskvällen, innan jag hunnit besluta vad jag skulle göra med kotlett-klumpen ringde mamma och bjöd oss på mat! Åh, vad behändligt! Jag och Nova for dit, Oscar var hos Axel å maroderare......Där blev det god mat och dryck å sen tog morsan fram en hel korg med gamla kort, som vi tittade på, det blev många skratt! Usch, vad fula kläder jag hade! (förresten, det var inte bara jag som hade hemska kläder) Mamma och Annica var smala som stickor, å jag var som en knubbsäl......

Sen fick vi lifta hem till station av Krister som lämpligt kom körande förbi. Då var klockan tio och Nova stupade i säng illa kvickt!

Söndagen gick åt till att förlusta sig på sopsorteringen.......Tråkigt! Sen hade jag en del småfix att dona med. Lite sömnad och lite strykning, å sen gjorde jag min nya lampa klart. Den blev supersnygg.....ha,ha....

Cool, eller hur??

Och nu det bästa av allt! Katrin ringde och bjöd på mat, så då blev Söndagens middag räddad också. Skönt!

Så var denna helg slut, och nu hoppas jag på en frisk och kry vecka i den här familjen! Tack för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar