fredag 22 april 2011

Min andra kund!

Så där ja! Nu har jag äntligen fått min andra kund i mitt "yrke" som frisör.......Lisa ville ha några slingor gjorda och det ställde jag gärna upp på såklart! Vi höll till hos Annica och Lisa fick massor med slingor, och frisörskan fick en stärkande irish coffe under arbetet. Det har jag aldrig sett en riktig frisör dricka på arbetstid.........undra om resultatet blev därefter?? Jag fick aldrig se de färdiga slingorna,  barnen blev trötta och ville fara hem. Så någon före/efterbild bjuds det inte på nu. Ikväll får ni se resultatet! (om hon inte har gjort slut med mig efter det här slingarbetet förstås.....)

Igår var barnen ute och gick påskkärring/gubbe. Alltid lika kul!. Och sen kom dom hem med godis i massor! Tandtroll........????

Idag håller jag på fixa lite mat inför kvällens drabbning! Hoppas det blir gott. Oscar tyckte om fläskfilén i alla fall. Han har redan hunnit äta en skogshuggar-portion med kött!

Nej, nu ska här städas!! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar