onsdag 26 maj 2010

Postorder....

Idag brännde jag, syrran och Nova till Stan. Klokt att fara tre tjejer till civilicationen....Blir jussom mer köpt då, än om man har karlar med sig. Jag hade även ett ärende till Bussgods. Hade några paket ifrån en Postorderfirma att hämta ut......Behändligt, det går att köpa det mesta genom nätet nu mera.
Piggelin glass i stora lass.....

Vi hann med några klädaffärer också. Drog till å köpte lite nya klänningar. Frågan ä väl bara när man ska använda dom? Man är ju aldrig på nån finare kalasning....Hade vart bättre om jag köpt en ny jobbar t-shirt....


Oscar fick husera hos familjen Öberg under stadsresan som tur va, han gillar inte affärs spring han heller. Å sambon han gillar inte alls klädinköp.... Han blir ju långvarig i Stockholm den här gången pga Maskin mässan. Då upptäckte han att han hade glömt ett av jeansen hemma, så jag fick skicka ner dom med Danke. Själv hade jag nog köpt ett par nya byxor i stället, borde va både enkelt och kul att få tag på ett par jeans i Huvudstaden....?

Nej, hopp i säng, tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar