onsdag 5 maj 2010

Loppisfynd....?

Idag har det varit jobb och sen på kvällen gick Oscar över till Annica i vanlig stil. Det har blivit en tradition för honom.......Det är kul att vara hos Syrran och hennes kattungar!

Nova fick två badsugna kusiner på besök så vi fixade ett mysigt bubbelbad. Tjejerna hade superkul nere i skummet. Efter ett tag kom Oscar hem och joinade brudarna.

Jag glömde visst att rapportera om fynden jag gjorde på Loppis här om dagen. Det fanns mycket smått och gott på Westmans Antikt. Att det sen är billigt också gör ju ingenting.......Det här fatet är ett riktigt fynd......Tänk att servera nybakta bullar pFetå den här skönheten.....Då kanske det inte gör så mycket att bullarna är asfula...??
Fynd vet jag inte om jag kan kalla ungarnas inköp......Men Oscar och Nova var i alla fall helnöjda med sina loppisprylar. Nova köpte en rosa väska också, som hon har travat runt med sedan i Måndags.......

En annan MYCKET viktig sak som jag också glömt är ju att Alicia blivit storasyster......En liten kille såg dagens ljus i Måndags.....Grattis! Jag blev nästan lite sugen på en liten bebis, när jag såg bilderna på den lilla snyggingen!
Ska tänka på saken över natten.......God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar