fredag 7 maj 2010

Ledig!!!

Härligt! Nu är jag ledig fre, lör och söndag....Helt perfekt, sambon har dykt hem ifrån Huvudstaden och solen skiner....Vad mer kan man begära?

Idag for alla i familjen utom jag till Docksta för att hjälpa till med stugbygget. Jag har andra planer, jag hänger med Syrran till Sollefteå. Är visst en husvagn som ska rulla in på besiktningen....jag har fått en förrapport om att det trilskas med ett lyse. Hoppas att dom är extra snälla på besiktingen idag, då det är en solig fredag....?

Sen är det den eviga klädfrågan. Det vankas ju fest i morgon för flera "allerta" Skorpedsbor, å inge har man att ta på sig......Hoppas det finns nått snyggt i Solle.....Tro om Syrran ä klälös åxo?

Nu ska jag invänta det snygga husvagnsekipaget.....höres lite senare, om vi inte blir strandsatta bort på skogen förstås....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar