måndag 3 maj 2010

Gert Fylking is back in town....

Idag när Jag och Syrran i sista minuten (såklart) for å lämnade in deklarationen, hörde jag ryktas om att Gert Fylking och Robban Ashberg var i Övik för att samla in pengar till prostatacancer forskningen. Nyfikna som vi Byfånar är så drog vi iväg till Ica Kvantum för att få se en skymt av dessa två snygga herrar.
Dom här killarna stod redo för att öppna dörren till Gert så snart han behagade dyka upp. Tror Fylking satt och mumsade mjukglass utanför Ica, så han gjorde sig ingen brådska......

Här ska självaste Fylking bege sig ut på nya äventyr......Visst är han söt? Hade god lust att springa fram å ge han en puss, men det tordes jag inte såklart! Tv var ju också på plats......

Robban Aschberg (stavning?) verkar väldigt besviken över att Gert stack iväg i Limosinen utan honom......Om ni vill följa herrarnas resa genom Sverige så sänds det nya avsnitt varje Söndag i tv8.....Och glöm inte att ge pengar till cancerforskningen......

Ni vill väl hyra stans enda Limosin?? Ta kontakt med NSK för bokning och information......Hur kul som helst! Tfn 070-28 49 995

1 kommentar:

  1. Kul med din kommentar på min blogg - hann gissa att det va du innan nästa kommentar kom... tror jag tog det på ordet "smarriga".

    Nu är han piggare iaf... så det blir logopeden imorgon för Nils å då får A hänga me

    SvaraRadera