onsdag 12 maj 2010

Penisförlängning....

Är det någon där ute som är intresserad av att få en längre penis?? Och dessutom utan kirurgiskt ingrepp......Jasså, allihopa?

Jag hade gjort mig intresserad av ett företag som var till salu på nätet. "Knepigt" nog stod det ingenting i annonsen vad det gällde för branch. Jag tänkte mig nått skoj, kanske inredning eller liknande. Igår fick jag svaret.......Ett företag som säljer nån slags grunka som ska töja ut penisen och göra den längre och längre! Känns det som en kanonidé.....? Njaä.....

Någon som vill prova lyckan å få en hejdundrande stake! Gå in på http://www.meraman.se/ och få dig ett gott skratt om inte annat......

Inte vet jag, men det ser inte särkilt behagligt ut. Och hur blir resultatet....En väldigt låååång och smaaaal penis.

Trevligt att ha en uttöjd penis som når ner till knäna......? OBS, den här affärsidén är helt laglig att knycka ifrån mej......Varsågod och lycka till !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar