tisdag 20 april 2010

Ledig dag igen......

Tack vare min föräldranedsättning är jag ledig två dagar efter jobbarhelgen. Härligt, men det varar ju inte för alltid......Idag brännde jag och Nova på Bredbyn en sväng. Både Edvarssons och Tidlösa ting fick sig ett besök. Tyvärr måste jag åka tillbaka med det jag köpte på Tidlösa. Nya gardiner som inte riktigt såg ut som jag tänkt mig. Man SKA alltid riva upp förpackningar och titta efter hur varan ser ut, då slipper man åka fram och tillbaka. För gardinerna hade absolut fått stanna kvar på Bredbyn om jag hade vetat hur tunna dom var......


Sen var det dax för utvecklingssamtal med Bakfickan å det gick bra, jag tycker dom är suveräna där. Inte undra på att barnen trivs på Dagis. Efteråt hängde Emil med oss hem och sen har dom lekat och busat hela dagen. Själv har jag haft fullt upp med "alla" affärsideér....nu är det toppgrejer på gång!! (eller snoppgrejer kanske?)


Tiden går och nu närmar vi oss sommaren med stormsteg! Vet ni om att det bara är tre månader kvar till Sommarens höjdpunkt.....ÅSELE marknad! Boka in tredje helgen i Juli och åk dit och förlusta er, alltid lika trevligt!


Åsele helgens kanske hetaste dag.......Den här trion var på väg för att se Alcazars uppträdande vid Hembygdsområdet, men när vi såg folkhopen, typ 30 000 människor, drog vi öronen åt oss, vi ä ju folkskygg också! Då hittade vi den här "konsären" istället. Betydligt luftigare framför scenen.....å annan musikstil också för den delen. Här kan jag tänka mig att min Mormor Anna-lisa gärna hade bänkat sig ett tag.....?

Nu ska jag ladda inför hemmafruarna, the only program you need......

1 kommentar:

  1. Så mycket braaaa framträdande!! De klår ju Metallica el Ac/Dc vilken dag som helst!! Hehehee...

    SvaraRadera