torsdag 15 april 2010

Hej å hå...

Nu märks det att våren är här. Gruset smyger sig in överallt! Dammsugarn är ens trognaste partner den här årstiden......

Vad har vi gjort för stordåd idag då? Jo, först skickade vi iväg Oscar på 4-5års å sen drog vi till och vårstädade i badrummet. Det var nån som sa att kakel ä såååå tråkigt att rengöra. Då kan jag meddela att våtrumsmattan ä precis lika tråkig! Så här blev det.....Dagens nästa stordåd var att samla ihop berget med sopsorteringen, jag har en tendens att samla på mig nog så mycket innan man ger sig iväg.......Hoppas containrarna är tömda. Då jag hade ett ärende dit tidigare i veckan såg det ut så här vid glasigloon.....Dom som tömmer sorteringen verkar ha samma upplägg som jag, alltså, vänta in i det längsta!

Det är mycket annat som tinar fram vid sopstationen också. Vi verkar ha svårt att pricka rätt när vi ska sortera. Mycket ligger runt omkring......

Nej, nu kommer Syrran över på kaffe, tack å hej för en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar