söndag 18 april 2010

Full utryckning!!

I morse höll vi Stationsbor att sätta kaffet i fel strupe!! Brandbilar, ambulans och polis i full utryckning. Fara och färde! Det var min arbetsplats Servicehuset som var målet för brandmännen. Där finns automatiskt brandlarm som går direkt till räddningstjänsten. Det var nog det larmet som hade utlöst.... Nu tror jag inte att det var nån större brandkatastrof för det dröjde inte länge förrän Bilarna åkte hem till sig igen. TUR var ju det.....Får intervjua mina arbetskamrater sen idag när jag går på mitt skift.Tro om det var mina "kompisar" från sotelden som var här i Skorped och hälsade på igen....?

Helger är tidpunkten då de flesta slagsmål brukar ske.......Undra vem Nova fick däng av...?

Nej, en helt vanlig stol var det som rådde för denna rejäla blåtira.......Aj, aj, aj....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar