måndag 12 april 2010

Ännu en dag till ända.

Ja ha, då har man gjort ytterligare ett pass på Service, och det gick samma vanliga stil. Papper, tider å scheman hit än dit....åsså lite grötkokning mellan varven.



Samma härliga väder har förgyllt vår tillvaro idag med. Kanske det är dax att städa undan både skoterkängorna och dunjackan som jag travat omkring i hela vintern.....


Ett STORT KOM IHÅG till alla Skorpedsbor!! Glöm inte bort morgondagens träff med barn och utbildningsnämndens ordförande angående Skorpeds Skolans framtid. Tisdagen den 13 april, kl 19.00 i Skolans matsal. Alla som har möjlighet, ÅK DIT......

I alla fall har jag säkrat min framtid som ekonomiskt oberoende idag.......(Detta är till och med säkrare än en trissvinst.....) Oscar avslöjade nämligen att han tänkte bli ihop med Lady Gaga när han blir stor.....Passar mig, den blivande Svärmoren utmärkt......Undra just hur stor åldersskillnad det blir?? Men det kvittar väl i detta moderna samhälle! Då kanske Gaga kan köpa in hela Skolan så att den blir kvar i all framtid. Ett par Mackandelar vore väl också på sin plats....
Lady Gaga......

Här om dagen var jag in på Lunds för att fylla på mitt ljusförråd lite. Hittade nått annat också....Ett riktigt fynd! Titta och begrunda....å bli gärna lite avundsjuka.....?

Men nog ä Lady Gaga bra mycket sötare...eller?

Over and out!

2 kommentarer:

  1. va fan har du köpt?? nu börjar ja bli LITE orolig över allt som du vill ha!!! Gökur förstår jag. Men Rokokokokoko soffa å ett rött plastansikte??? hm,,,, Å Hejja Oscar, bra val av tjej...

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Hittade hit via styleroom! Vilken snyggt vardagsrum ni har! Och vilka lysande planer din son har! Jag ska försöka styra min i samma riktning tror jag nog allt!

    dansbanegatan.blogg.se

    SvaraRadera