torsdag 29 april 2010

Hoppsan!

Redan torsdag och snart är hela veckan slut, å månaden också för den delen. Dagen har flutit på som vanligt med jobb och sånt......och ikväll kommer sambon hem så då blir det ordning i detta hus.

Igår var det ledigt och jag hade "fullt" upp med både krattning och affärsideér. Syrran hjälpte till med det senare......Skickar en hälsning till "idésprutan bort i Norge": Den brilljanta, supersmarta affärsidén som kom till i Lördagsnatt är såklart redan uppfunnen........Såklart! Jag är besviken. Såg framför mig en stålande lönsamhet, med en ekonomiskt oberoende framtid, Swimmingpoolar och "nannys" mm........Men, skam den som ger sig, jag fortsätter och gnuggar mina geniknölar......

Nu ett kom ihåg till ER där ute......Ni har väl köpt biljett till Noice Makers den 8 maj på Olympia......Annars, så sätt fart! Har hört att det "artar" sig bra med partysugna ifrån Skorped.......

Nej, nu måste jag pussa på Sambon........Goood night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar