tisdag 10 februari 2009

Vi tänder ett ljus...



Ledig idag oxå. Men har lämnat barnen på bakfickan en stund, så Nova får träna lite. Annars har det blivit bara en dag den här veckan.





Idag är det ett år sedan Robin dog. Man tänker ofta på familjen, anhöriga, vänner och ni som var med denna tragiska natt. Alla ni där ute, gå in på youtube och lyssna på Robins härliga dragspelsmusik, och tänk på hans roliga och speciella personlighet.


Jag åkte till kyrkan och tände ljus. Ett till Robin och ett till Royne. Två unga som ryckts ifrån oss alldeles för tidig


Efter att ha hämtat barnen drog vi iväg till Annie Nancy, som fyller år idag. Där fick jag träffa snyggingen Alicia 4månader och hennes mamma och pappa. God tårta och kaffe mm.

Sedan hem och fixa käk. Imorgon är det jobb igen, vi syns och hörs!

1 kommentar:

  1. Jag ska lära dig hur man lägger in youtube klipp... men nästan enklast om vi kan ses.... möt mig vid LYNDS eller hur vi nu brukar träffas?! Ha´re gott... fint av dig att tända ljus på gravarna... jag gjorde det hemma... hade ingen möjlighet att åka till kyrkan! Hör utav dig om du behöver assistans med kidsen på torsdag Hörs!

    SvaraRadera