torsdag 5 februari 2009

Good moorning Skorped..

Jaha, ledig är lika med Nova att uppe klockan 05.40. Som sen väcker Oscar, han ä ju heller ingen expert på sovning. Tur att man är morron pigg, men då släcks lyset i " harn huse" desto tidigare på kvällstid.


Det ska börjas i tid. Nova är höggravid. Eller har hon kanske en ballong under tröjan...? Gissa själva.

Vad göra av denna långa dag? Tror ja ska kasta på en färg i håret. Börja bli less på orange färgen. Sedan har jag nya gardiner som jag ska sätta upp (tror jag). och har jag riktigt tur kanske Annica Pannika tittar in så de bli nå kaffe. Har ju redan hunnit me två koppar, men det ska väl bli många fler under dagen. Läste på Malins blogg att det är fler som gillar kaffe.





2 kommentarer:

  1. Jag ansluter mig till kaffe-drickarna... har just fått i mig en fjärde kopp för idag!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp... jag blev också utan taxfree... jäkla skit. men ska de inte gå ändå? Tittar förbi på systemet innan jag åker hem. Håll koll på bloggen, jag ska skicka rapporter från mobilen... minst ett kort om dagen iaf!
    Ha´re bäst! Skulle ha hunnit till dig med SCOTTs skivan men du vet hur det är den kommer - jag lovar!
    Katrin

    SvaraRadera