tisdag 17 februari 2009

Power nap..

Hallå gott folk! Natt passet är avklarat. 07.00 tog jag ryggan och sparkade hem i 22 gradig kyla. Väl hemma gick jag sedvanliga svängen förbi "panna", i med lite ved och sen gå och lägga sig halv 8. Kvart i tio var det uppstigning. Kanske lite väl lite med drygt två timmars sömn. Jag säger som BECKS trevliga granne "stödkragen". Sova på dagen är för amatörer! (nu sa han visst på natten, men skit samma). Hade BECKS kollega Gunvald legat brevid i sängen kanske man ha kunnat dragit sig en stund innan man klev upp. Men så var ju inte fallet. Nej, helt alone va man...

Kom på att man kanske sku dörna till stan när man ändå inte får nått gjort hemma. Brännde iväg me silvern. (såg ganska snygg ut). Väl i stan köpte jag alla möjliga "dremeljer" Det ska va glansspray, rakt hår grejs, inpackning, läppglans mm mm. Hann slänga åt mig ett linne också. Har ju nästan inga linnen faktiskt! Måste ju uppdatera sig lite på klädfronten.

Hör och häpna klipp och färg tid är beställd för systrarna LYGDMAN, på tisdag ska det ske. Annica säjer att nu ska håret bort... Blir intressant att se.

Nej, hu klocka ä mycke nu sticker jag till sängs, har en hänt extra som måste gås igenom.,

1 kommentar:

  1. Ha ha ha skulle vilja att du inventera din garderob och sen delade med dig av hur många linnen du har???? och det blir kul med ny frisyr! !

    SvaraRadera