torsdag 12 februari 2009

Gäsp

Natten är till för att sova, trodde jag.. Men det tror inte Oscar och Nova. Det har varit ett jäkla liv i natt. Oscar grinat och Nova skrikit i timmar. Tillslut tog jag över Nova till våran säng, och la hon på min mage. Då blev hon tyst. Men har sovit oroligt. Det blir ganska trångt med fyra stycken i sängen, inge läge för nå gos med sambon direkt. Sen vid sex snåret var det dax att vakna= Avdomnade armar och ont i nacken.... Upp och koka kaffe!

Idag ska Oscar och Nova upp till Annie och sova över. Jag jobbar kväll och Robert ska gå på hockey. Det är Forsberg som hägrar.... Hoppas det går bra hos Annie, har lite dåligt samvete att hon ska ha dem. Dom har fullt upp med att tömma Ruts hus och så vidare.

Nej, nu måste ja ner och kolla "panna", är ju lite små kallt idag med.

2 kommentarer:

  1. Tänk att barn ska ha så svårt att förstå att de ska sova på natten!
    Små kallt? NEJ det är SKITkallt. -30,5 i Uberg 07.10

    SvaraRadera
  2. långkalsong väder kan man säga... Håll tummarna för mig i morrn när ja ska bes volvon!!

    SvaraRadera