tisdag 24 februari 2009

Trudes Frisörer...

Trudes we love you!!!!
Annica och jag åkte till Trudes på Oscargallerian för en liten makeover. Klippning och färgning. När vi kom dit var det två karlar som tog emot oss. Vi blev lite skeptiska, men det visade sig att det var två hejare på klippning. Efter tre!! svettiga timmar var vi klara. Annica tog ut svängarna lite mer än jag, och kolla hur snygg hon blev! Jag ser väl ut ungefär som vanligt men den oranga färgen är borta, precis som jag ville. Har också klippt bort en bra bit av håret.

FÖRE








EFTER



Ser förresten att jag fått en till läsare här på bloggen.... Kan det vara det nya utseendet som har lockat hit han??

2 kommentarer:

  1. Fan va snygg vi blev!! Trudes for president....

    SvaraRadera
  2. Klart man blir " på " av era snygga frillor .. hihi...

    SvaraRadera