måndag 8 februari 2010

Utmattad...

Här flyter det på i vanlig ordning. Sambon har förpassat sig till Stockholm och jag har varit ledig idag efter jobbarhelgen. Tur är väl de....förkylningen sitter i och huvvevärken vill inte ge sig! Man blir utmattad för minsta lilla. LESS! Man får ju absolut inte va sjuk till helgen när vi ska ut på fest med NSK. Refreshments på Brux! Blir hur kul som helst!

Nova har också varit lite seg. Sov i tre timmar idag och har mest sett på Emil å griseknoen resten av dan. Medan hon gjorde sin skönhets sömn passade Oscar på att åka lite skidor, men vi har så MYCKET snö på tomten så nått spår där var inte att tänka på. Hade man ägt ett par skidor har jag väl kunnat "tröat" upp ett lämpligt spår, men se nå skidor ha inte funnits i mina ägor sen tonåren........

Vi hann även me å baka lite kakor innan marodören vaknade. Syltkakor....Vet inte vad som ä godast, degen eller själva kakan....Båda tror jag. Hemligheten är MARSANPULVER i degen...Blir gott som tusan!


Nu är timmen slagen. Barnen sover, eldningen ä bortgjord, väskorna packade, så nu äre bara till å hoppa i duschen och sen i sängen. Tack för mig.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar