torsdag 18 februari 2010

Teater på Skolan!

Idag har jag varit ledig och Oscar har varit på 4-5års. Jag och Nova brännde också till Bakfickan på förmiddan. Det var nämligen teater på gång! "Smultron och sång", en herre som sjöng och spelade, å barnen gjorde rörelser till det hela.....

Nova var väl inte bäst när det gällde att hänga med i rörelserna. Hon hade fullt sjå med att sitta på bänken, och att titta ut genom fönstret...... Efter en timmes "dansande" åkte vi hemmåt igen, mot nya äventyr....

Sen på dan fortsatte jag med mitt "stordåd" Nämligen att städa ur mina garderober! Usch, vilka kläder man har som aldrig används, eller som inte passar, eller som till och med är trasiga! Men nu har jag en fräschare garderob. Blev en hel sopsäck proppfull med "oanvändbara" kläder......Att man är så dålig på att köpa rätt? En del kläder är ju inte ens använda en enda gång. SKÄRPNING!!

Så var det Torsdag igen också, då blir man sambo så småningom. Nu ska vi se på film och invänta Stockholmarn. Tack å hej!

Så här såg det ut i Söndags när "Gourme-Oscar" gjorde en smarrig efterrätt för att fira att farsan skulle dra till Stockholm....

2 kommentarer:

  1. men klåen, int ha du nå xl kläa över te jeg?? hehe....

    SvaraRadera
  2. Ha, ha...Nej tyvärr! Men med dina bantningsplaner har du väl storlek small snart.....

    SvaraRadera