onsdag 24 februari 2010

Hopp om liv.....??

Magsjukan börjar sakta men säkert ge sig av. Tack vare väl! I natt var första natten sen i Torsdags som sängarna förblev spyfria. Härligt! Blir lite jobbigt med fem vaknätter i rad.....Oscar har återhämtat sig och Nova är i alla fall på bättringsvägen, men vi blir hemma i morgon också. Hon äter inget än och är fortfarande "risig" i kistan. Men, spyningen har gett med sig (förhoppningsvis). Nu vill jag inte ha påhälsning av denna djävulsksjuka nå mer!! Hade varit bra mycket trevligare att få gå på Service å jobba dom här dagarna.....


Skickar en KRAM till den vänliga själ som lämnat en trevlig veckotidning i min låda här om dagen....Tackar! Det var snällt....bra med lite läsning när man sitter i "karantän"........

Nej, det är väl lika bra att kila iväg upp. Man vet ju aldrig hur länge man får sova i natt heller. Good night!

2 kommentarer:

  1. Va härligt att ni börjar pigga på er... Jag tror att det va farmor som stoppade en hänt extra i din låda... Kommer jag ihåg så släpper jag ner en Amelia imorgon... natt natt

    SvaraRadera
  2. Kuul att ni börjar bli friska!! Så man törs hälsa på snart..... måste ju få hjälp med en ny hårfärg snart!! (på huvvet) ;-)

    SvaraRadera