lördag 6 februari 2010

Hallå där allihopa!

Då har man latat till sig med bloggandet igen, inte bra! Igår fredag gjorde jag inte så många ryck! Huvudvärken och mattheten håller i sig.....På kvällen var det sedvanlig tacoätning som stod på schemat. Gott hvar gang! Eller hur stod det nu på den gamla tuborgs ölburken där korven va instängd i en fågelbur? I alla fall är tacos lika mumsigt varje gång! Resten av kvällen fördrevs framför tv-aset med dans och dyligt.

Idag Lördag har jag slavat på i hemtjänsten å det gick väl bra. Sen var det hem å steka på nå "tjyvfiske" öringar sen i somras. Måste ju äta upp dom innan dom bli gamm. Det var gott, och nyttigt dessutom.....Efter det var det bara att vänta in Melodifestivalen. Roligt att se när det sänds ifrån Ö-vik, men som vanligt blir man förundrad över hur vissa bidrag ens kunde få va me...? Men smaken är väl som baken. Jag fick då se en riktig läckerbit i alla fall! Den där hårdrockarn i trasiga jeans och vitt linne. WOW!!! Vilken 10 poängare!!! Han fick min röst! Men visst ja!! Vi fick ju vila ögonen på två snyggingar ifrån Skorped också! Johanna och Tomas var superläckra där dom satt i publiken!!!

Efter denna märkliga tävling hoppade jag i säng för att försöka bota mitt huvve lite innan morgondagen. Att vara sjuk är ju ABSOLUT inte att tänka på.....Goood night! (Ska nog drömma om trasiga jeans i natt....)


HOPPSAN....)
OJ, så det kan gå.....Den här bilen såg jag liggandes i ett dike idag när jag var ute och hemtjänstade. Hörde ifrån en "säker källa" att det var en mysko typ som kört ekipaget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar