torsdag 25 februari 2010

Längtar....

Jag längtar SÅ till att vi ska få börja elda igen. Har varit ganska kallt om näsan även inomhus i denna stränga kyla. Det går hårt åt med "strömmingen" också! Va dyrt de ska bli.....Men idag kom Mellansels killarna hit för att försöka "olla" in en slang i en annan pipa på skorstenen. Förhoppningsvis funkar det å vi kan börja elda igen. Å då jämarn ska kåken eldas upp te minst 35+ grader. Jag gillar inte att frysa.......Här om dagen var det 16grader när jag klev upp. Burr....


I sjukstugan börjar vi se en viss ljusning. Åtminstånde när det gäller kräkning. Men Nova är inte så fräsch än....Idag har hon ätit två rån och ett ägg på hela dan.....Å så fort hon äter nått rinner det rätt igenom.....Tur att sambon anländer i kväll. Då kan jag pallra mig iväg på jobbet i morgon.

Nu kommer han förresten....Tack för mig!

2 kommentarer:

  1. Ljuset i tunneln!
    Slängde över en Amelia i morse, hoppas att du inte läst den redan.

    SvaraRadera
  2. Åh, tack så mycket! Lite trevlig läsning tackar man inte nej till...

    SvaraRadera