onsdag 3 februari 2010

Nu är det nära sprängning....

Huvve håll på sprängas! Vilken tvär ilsk värk som kom igår kväll och håller i sig fortfarande....Det är till å mumsa treo för att stå ut. Igår hörde jag flera flickor klaga på jobbet över förkylnings symtom....Både huvudvärk å halsont och allt annat som hör till. Då tänkte jag att det var länge sen jag va nå sjuk......Gick bara till kvällen så var man fast själv! Gillar inte att va sjuk!

Idag har jag bara segat på hela dan. Det enda stordåd som har hänt är väl att jag lyckades göra mina tavlor till hallen klara. Nu fattas bara Sambon....För det är ju han som måste få upp dom på väggen. Det är alldeles för svårt för mig!

Jag tror det blir snyggt när tavlorna kommer upp på väggen bredvid det svarta elementet......

Igår hörde jag ifrån en "säker" källa på jobbet att Skoaffärn på Bredbyn redan ä såld. Va visst en kille som köpt det.....Nu var man för sent ute igen! Jag måste bli snabbare i mina beslut. Så nu är det Tidlösa ting som gäller istället. Ska räkna på det nu.... Men allra först ska jag försöka räkna ut varför Syrran ringde å fråga om jag har min motionscykel kvar...???? Vad är det som sker???

1 kommentar:

  1. Du måste skaffa Facebook så förstår du... Där har hon avslöjat att hon ska börja trampa om kvällarna - Det är visst Puffen som ska bistå med en cykel.

    SvaraRadera