söndag 23 september 2012

Modo-Rögle...

Hej å hå! Inte ofta jag sitter fastklistrad framför tvn en hel ishockeymatch.....Men, när det är vadslagning i farten blir läget lite annorlunda. Olidligt spännande!! Helst när en manlig Hägglundsarbetare hade utlovat att gå en hel arbetsdag med stringtrosor på sig......OM Rögle vann vill säja.... Å ni vet väl hur matchen slutade? Jo, Modo fick ÄNTLIGEN vinna och det betyder att Annica får spatsera hela morgondagen med en Modo-matchtröja på sig istället. Nog hade det vart trevligare med stringkillen? Nu jobbar jag inte på Bosch så jag får ju inte se spektaklet i alla fall. Fast en facebook-bild torde nog ha kommit ut....

Senare på kvällen fick vi främmande av en skock Lännäs-jägare. Efter deras årliga grillfest hade dessa herrar fortsatt ner på "cityt".....Very Nice!! Känns som åratal sedan jag träffade Mats Hildingsson. Trevligt :)))

Vi surrade, skrattade och hade allmänt trevligt. Åsså dividerade vi om vem som egentligen har bäst musiksmak?? Ja, den frågan var inte helt lätt att besvara. Men, jag tror JAG har bäst... :-)

Och att tiden går fort när man har roligt det märkte vi. Klockan blev halv tre innan det blev mört i huset!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar