fredag 21 september 2012

Bon prix!

Skepp å hoj! Vad trevlig att mitt paket från Bon prix dök upp idag. Där fanns det allt möjligt smått och gott :) Bl a ett par supersnygga stövlar.....Med jättehög klack, och konstigt nog passar skorna exakt. Ibland har man tur. Nu fattas bara att jag blir bjuden ut på nå galej, så jag får kränga på mig dessa skönheter.....Men, med tanke på hur sällan det händer så kommer väl mina stövlar att förbli oanvända? Fast jag kan ju alltid vingla iväg bort till STATION på mina nya klackar förstås!!

Det är mycket på min inköpslista just nu. Surfade in till Örnsköldsviks auktionsverk igår och hittade massor med möbler och annat skoj jag skulle vilja bekomma......Auktionen är nu på Söndag. Får väl bränna dit och skrika hem några fynd :-)

Nä, ska man ta och baka nått gott så man få bli nå fetare i helgen,

Good bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar