tisdag 25 september 2012

Hello out there!

Yes! Då var den här dagen snart avklarad. Idag har jag varit på Myrtengården och poolat. Å det gick ju bra. Åtminstånde för mig....OM jag var till nån större nytta vette faen! Roligt var det i alla fall. Fick träffa både en klasskompis från då jag gick undersköterske och en "tjej" som gick på Bredbyn samtidigt som mig. Lotta Byström från Mellansel. Vi hade fullt sjå med att försöka komma ihåg vilka vi var i de olika klasserna....Bernice Berggren, Karin Åslund och Jörgen Sjölund, är några som jag kommer ihåg ifrån Mellansel, och visst ja! Icke att förglömma....Robert Kerstis!!

Lotta mindes mest Lars Jacobsson bland oss i Skorpedsklassen......förundrad över hur han kunde va så busig å tröllet och ändå lyckades skriva så snyggt! Ja hur gick det till?

Mot nya internetäventyr....Hörs å syns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar