måndag 17 september 2012

Då vare helg :-)

Nice! Då har jag en ledig dag efter jobbarhelgen.....Å det känns helt ok!

Dagens viktigaste nyhet i ÖA måste vara artikeln om hur "skrivaren är en källa till MYCKEN VREDE" Ja, jag kan inte annat än att hålla med. Titt som tätt får man lust att sparka, slå eller på annat sätt ha sönder apparater som krånglar.... Hur ofta har man inte velat döda dammsugarn när den har fastnat på en tröskel? Dammsugarn gör det för å jävlas! Det är jag helt säker på....

Några av ÖAs tips för krånglade teknikprylar är:

*Våld löser inget  (Jag tror dom ljuger)

*Apparater är inte elaka  (Jag vet att dom ljuger)

*Läs bruksanvisningen  (Huvva! Tänk om jag lär mig nått vettigt)

*Börja inte rycka, slå och sparka på grejerna  (Varför inte?)

Ja, schyssta tips? Jag ska tänka på ovanstående rader när jag sneglar mot mina krånglande prylar som för tillfället består av: En stendöd skrivare, En gammal dator i felsäkert läge, En splirrans ny avliden dator, En Experia Arc som bara jävlas......Grrrrrr!!!! Ja visst ja, våld löser inget :-) Puss, puss mina gulliga apparater.

Nä, nu surfar jag iväg och letar efter ett nytt recept! Hare gött,






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar