måndag 24 september 2012

Flyttlasset går??

Måste man ta å flytta te Bredbyn måntro?? Idag blev jag vips kallad till Myckelgensjö för att hemtjänsta där istället för på min hemmaplan Skorped. (Väldigt trevligt, länge sen jag var i dom krokarna) Och i morgon blir det också till att dra iväg över skogen. Då är det ett poolpass som ska avverkas på Myrtengården. Fortsätter det i den här stilen kan man ju snart ta sitt pick å pack och flytta till Bredbyn for ever :))

Ja happ! Vad ska man se på tvn ikväll då? Igår börja jag se på Beckfilmen, men jag gillar INTE att se "farliga" filmer själv, så det slutade att jag hoppade i säng istället. Är inte byggd för såna där hemskheter....Ikväll får det bli X-faktor istället, fast man kan bli rätt så MÖRKRÄDD av det programmet också. Väldigt olika kvalité på sångfåglarna...

Have a nice kväll, ladies and gentlemens!

2 kommentarer:

  1. E du galen - där händer det ju värre saker än i Beck! Nix pix... du blir kvar här, punkt å slut... ha du glömt bort hur kul det är å tanka?!

    SvaraRadera
  2. Ja, huvva! Man verkar inte gå säker nånstans....

    SvaraRadera