lördag 25 augusti 2012

Visst nappar det!!

Fast inte på min krok....

Vilken trevlig fiskekväll det blev igår. Stålande sol och spegelblank tjärn. Bästa förutsättningarna alltså! Syrran drog upp två REDIGA öringar, Katrin lurade också upp två å sist men inte minst Oscar och Axel som lyckades få en var. Resten av gänget blev utan. Jag är besviken. Mitt rykte som storfiskare har i princip försvunnit....Men, jag vet felet....Det är djupet. Nästa gång ska jag ha 2m ner till kroken. Det är på djupet dom största öringarna håller till.

Revanch!!! Next time....


Det nappar dåligt på min efterlysning om gamla regskyltar också. Verkar vara svårt att få tag i. Men, jag är i stort behov av några såna här snyggingar:))))
Å nu för tiden finns det ju inga "gammbilar" i skogarna heller. Så det går inte att ge sig iväg ut på skyltjakt...
Nån som har ett par såna här skyltar som ligger å skräpar i gömmorna? Sälj till mig!!

Jaha! En ny strålande dag. Tror att jag å syrran ska bege oss ut och leta svamp idag. OM man törs vill säja. Björnjakten är väl i full gång!!

Hejsvejs,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar