tisdag 28 augusti 2012

Stringtrosor!

Hej å hå! Poolpassen inom äldrevården är ju rakt för lustiga...när jag stövlade in på hemtjänsten i Mellansel imorse fanns det redan en annan poolare där..........Här har man ävles och ändrat barnomsorgstider osv å sen behövdes man inte. Fast då blev jag huxflux skickad till Mogårn istället och det gick ju BRA, alltid roligt att se nått nytt. Men, det är där överskriften på blogginlägget kommer till:

Eftersom jag var utkommenderad på "fel" plats från början blev jag såklart försenad till Mogårn. Irrade in på avdelningen, och blev skickad ner i källarn för att byta om. Snabbt som blixten roffade jag åt mig ett par brallor å en skjorta.....I stl M. Fanns inte storleken jag egentligen skulle ha. Eftersom byxorna var så jäkla stora märkte jag inte att SÖMMEN över hela röven fattades på byxidioterna.....Så jag sprättade omkring och visade stjärten länge och väl innan jag upptäckte hur trasiga dom var. Vilken tur att jag hade mina SNYGGASTE STRINGTROSOR på mig just idag ?! :))

2 kommentarer:

  1. Ha haa... vilken debut på Mogårn! LEX-LINDA!
    Om Oscar vill åka med bussen hem imorgon så är vi hemma bara så du vet... han får komma hit om han vill!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp! Det här såg jag först nu....Ja, Oscar har nog dykt in hos dig :))

    SvaraRadera