måndag 20 augusti 2012

Fotbollensdag :)

Än fast man varit på Uggla till sena natten på lördan, så var det inte läge för nån slöardag igår! Nej, när Skorpeds Sportklubb anordnar FOTBOLLENSDAG gäller det att vara med på noterna.....En trevlig dag med mycket folk!!

Den här Söndagen är verkligen en "mumsardag"......Vi sålde fika, hamburgare, godis mm. Tror det gick åt närmare 150 hamburgare under dagen!! Härligt :)

Flera olika lotterier såldes också. Både Oscar och Axel vann högvinster! Helnöjda killar :)) För mig gick det som vanligt. Ingen vinst varken i lotter eller i bollkastningen. Tusan va värdelös jag är på kaste. Kommer i princip ingenvart. Är nog lite för svag.... Nästa år måste vi ha pinnen närmare, eller så gett jag smyga iväg å ställa mig på barnsidan, så man åtminstånde har en liten chans att komma fram.....

Såg inte till Zlatan på Fotbollensdag......Vört han hade förhinder???

Nu gott folk, ska jag göra nått väldigt sköj!! Jag ska ut och måla.....Nu jämarn är det sista rycket på altan. Snart är allting KLART!! in i minsta detalj...

Höres,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar