torsdag 2 augusti 2012

Dyrt...

Det blev dyrt att fara till stan igår. Först klippning och slingning a 1 350....Sen lite kläder för okänd summa. Å sist med störst råkade jag gå in på MIO möbler och hitta en loungemöbel som hade precis de rätta måtten för altanen (det är inte lätt att hitta då de flesta möbler är så himla stora)...... Så det va ju bara att slå till! På halva priset dessutom. Jag kan ju kalla inköpet en vinst på flera tusen egentligen da??

Klippningen gick väl sådär....som vanligt tycker jag att det blev för kort och slingor är man ju ovan vid.....Och förresten, vilket förtroende inger en frisör som har ryggen full av rödfärg som runnit av hennes huvud när hon gick ut i regnet??? Ha,ha,ha! Vört hon hade färga håre med karamellfärg.....Ja, ja, nu är mitt hår lite ljusare i alla fall. Får väl se hur länge det får vara så....

Nu jämarn ska jag sno ihop en stor FET NEGERBOLLSDEG!! De ä grejern de!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar