onsdag 8 augusti 2012

Operation röjning!

Usch! Vilket rat man samlar på sig......Idag fortsätter mitt krig mot ratberget på övervåningen! Vad klåen ska man ha typ 50 handukar till?? Å skåpar och möbler som är halvt trasiga. Nä, bort med skiten illa kvickt....(innan jag hinner ångra mig och tro att jag ska kunna laga och piffa till möblerna).

Återvinnings-containrarna kommer ju till veckan, så då får jag frakta iväg med allt rat! Nu ska här bli ett fridfullt hem? Tills jag åker på loppis och drar hem lika mycket "rat" igen, som då i och för sig kallas för fynd :)))

Pick-nick med Uggla:

Läste i tidningen att Parken har ändrat sig igen och nu är picknick-korgar TILLÅTNA under Ugglas konser den 18e.....Ja, då kanske man måste sno ihop en liten korg? Alla slags "vätskor" är förbjudna att ha med sig i korgen. Så en flaska minttu är inte att tänka på.....Får väl bli några smarriga mackor? Eller pizza? Eller paj? Eller......

Idag skiner solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar