torsdag 16 augusti 2012

En ny bebis :)))

Tralalala!! I natt fick jag en liten bebis.....I drömmen förstås! Och värsta mardrömmen var det! Då jag kom hem ifrån BB la jag ner den lilla flickan i spjälsängen å sen lämnade jag bebisen och sonen helt ensamma vind för våg och stack iväg ut på byn. Ett helt dygn lämnade jag bebisen å oscar ensamma själva och utan mat.

När jag väl kom hem hittade jag Oscar grinandes och bebisen låg alldeles livlös på golvet......

Usch!! Huvva, vilken hemsk dröm. Efter att jag vaknat mitt i natten blev det inte så mycket mera sömn....HATAR dom här ruggiga drömmarna!

Nu till nått mycket skojigare!!! Jag har gått på helgsledigt, fre, lör, sön, mån.......Wow!! Kanoners, det firar jag med att bränna iväg till STATION och köpa glass med barnen :))


Ps. Tack till Katrin, för att du var så snäll och passade barnen idag när barnomsorgen har stängt hela dagen. Tro om äldreomsorgen kan börja med samma policy när dom ska ha kurs. Istället för att leja in vikarier så går det väl att stänga!! Anhöriga får komma och sköta om sina föräldrar.....Enkelt å billigt :-)

Tjingeling,

3 kommentarer:

  1. Gillar idén om att ha stängningsdagar inom äldreomsorgen ;-))
    /Ladies night tanten från Mo

    SvaraRadera