söndag 20 maj 2012

Vilka sittningar!

Hej hoppsan! Vilka "sittningar" det har varit i helgen.....I fredags staplade vi ved på brinnande livet. Tre tappra medhjälpare hade vi raggat ihop. Å gött gick det. Allt var klart redan till klockan sex. Efter en liten uppfräschning blev det tacos med goda drycker. Senare på kvällen dök det upp inte mindre än TRE Hägglundsarbetare, och efter ytterligare en stund slank det in ännu fler gäster. Trevligt! Vips så var det oavgjort i yrkeskategorierna......Hemtjänstarna blev också tre. Fast vi funderar ju starkt på att byta branch. Vi ska nämligen bli Controllers!! Nu har ju Boscharna lärt oss vad en sådan en gör också....Hördes va ett enkelt jobb?

Gänget hade tänkt att va vaken till klockan 05.00, men vi kastade in handuken redan vid två snåret. Vi ville ju ha lite krafter kvar till resten av helgen me....

På Lördan hade jag fullt sjå med att måla på altanen. Hoppade till och med över vägsopningen i min iver att bli färdig nån gång....Och nu börjar det närma sig slutmålet!! Det är flera som undrar när invigningen ska bli, å jag kan bara säja så här.....att det undrar jag med?? Så snart som möjligt hoppas jag.

På kvällen drog vi fram grillen och slängde på lite fläskfilé och efter intagen måltid drog vi iväg västför till en jobbarkompis å hälsade på. Där var det ett helt gäng med trevligt folk. Det blev en kul "sittning" på deras fina altan, med många skratt och tokheter. Det blev sena natten även denna gång innan vi kom iväg hem. Men, jag tror att resten "härdade" ut bra mycke längre än vi?? Tack för en mysig kväll!

Sweet dreams allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar