lördag 12 maj 2012

Mot Norge!


Nu jäklar drar min mor iväg mot nya jaktmarker i Norge! I morse kopplade hon husvagnen och åkte mot Oslo.....Där ska hon jobba som Trafikdirigent. Måste säja att jag har världens coolaste morsa! Du är min idol :))) Jag tror dessutom att det kryllar av snygga, rekorderliga karlar på hennes nya jobb.......Tänk om hon aldrig kommer hem nå mer?? Lycka till och hoppas att vi ses till Midsommar? Vi hann ju inte ens kramas hej då...
Måtte hon ha lämnat "semesterkepsen" hemma i alla fall.....

Tjoflöjt!

4 kommentarer:

  1. Mamma e tuffast av alla !!! :-) Ett levande bevis på att det "aldrig" e för sent. Det e bara vissa som väljer att begränsa sig själva.... Men va länge det e till midsommar!! Jag saknar redan tant mamma <3

    SvaraRadera
  2. Morsan for president! Just nu har hon väl börjat sitt första nattskift där borta i Norge.... ;)

    SvaraRadera
  3. Vad skoj!
    Helhäftigt.

    Men vad tusan gör en trafikdirigent?

    SvaraRadera
  4. Halloj Linn! Javisst är det skoj att kunna dra iväg på äventyr då man ä 59 år? Hon ska lotsa trafikanter förbi vägbyggen...:)

    SvaraRadera