måndag 14 maj 2012

Ledig dag

Då så! Då har jag gått på ledigt...... När dom flesta andra taggar igång sin vecka?

Denna morgon känns väl så där.......Med tanke på att feberprovarn visar 38.6 för fjärde dagen i rad och att Nova verkar ha så ont i foten att hon måste krypa fram. Å sist men inte minst! Detta pissande iskalla Sverige-väder! Men, nu har jag klagat nog,

För jag och Nova får ju mysa framför tvn hur mycket vi vill idag. Härligt! Och när barn har ont någonstans brukar det snabbt å lustigt kunna gå över bara dom "glömmer bort sig lite".....

Och nu
ETT KOM I HÅG till alla Skorpedsbor:

*Idag kommer containrarna för återvinning till byn. Så passa på att kasta nå rat.....Det ska jag göra!

*Ikäll klockan 19.00 är det möte angånde SKORPED SKOLAN!! Ni som har möjlighet, kom dit.

Nä, bäst att försöka ragga nån barnvakt till ikväll så jag kan gå på mötet.....Frivilliga??

Mera kaffe till Svenska folket.NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar