måndag 21 maj 2012

Felsäkert läge.

Usch å fy! Nu har datorn gått och blivit skogstokig! Den verkar ska krascha vilken sekund som helst.......Datorn har betett sig som en häck sen igår morse. Å inte har man en susning om vad det är för fel! Och har jag sparat alla tusentals bilder jag knäppt på dessa fyra år? Såklart INTE, inte en endaste bild har jag dubbelsparat. Kunde ha hänt som med den gamla datorn när den kraschade......då försvann alla bilder jag knäppt när Oscar var nyfödd och liten.

I alla fall kunde man få igång datorn i felsäkert läge och då kom jag åt bilderna. Så igår satt jag i minst 2 timmar och förde över mina värdefulla fotos på ett säkrare ställe.....Drygt, men nödvändigt! Hur dum får man bli?? Varför sparar man inte eftersom?

Finns det nån dataexpert där ute som kan komma och hjälpa mig med datajäveln? Eller är den färdig för slakt??

Bye, bye!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar