torsdag 16 december 2010

Vad bra det går!

Gårdagens ischokladsgörning gick ju utmärkt........Alla formar hamnade upp och ner ute på bron! Det blir till att ta nya tag idag.....
Å va mysigt att koka julgodis......?

Härligt att kliva upp idag och titta ut på snön. Nu blir det julstämmning! För den har saknat jag hittills, har inte känt av minsta julighet än. Skyller det på den hemska magsjukan som trackaserat oss i flera veckor......Magsjukan har till och med förstört glöggdrickningen för mig. Jag drack nämligen en glögg på fredagskvällen, innan kräkningarna började.......Nu blir jag väl aldirg sugen på glögg nå mer....? Gjorde ett tappert försök igår kväll, men fick hälla ut det mesta....Fy!

Men, kaffe är fortfarande gott! Jag tar mig en kopp till.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar