söndag 12 december 2010

Hopp om liv???

Tvi vale!! Magsjukan tog mig tillslut, såklart.....! Kanske har jag sagt det förr, men det tål att upprepas....Jag HATAR magsjuka! Det här är tredje veckan i rad som nån har magsjuka i familjen. Men, nu syns det en ljusning i sjukstugan. Både Oscar och Nova är friska, å jag känner mig mycket bättre i dag. Värre var det i fredagsnatt, nog finns det trevligare nattkamrater att umgås med än att ligga å kramas med en toalettstol......Huvva!

Värst med det hela är att det var min jobbarhelg också. Det betyder att nån stackars ordinarie blev utkommenderad på sin lediga helg! Knappast kul när vi redan jobbar varannan helg.......Tur att jag inte är sjuk så ofta, sist jag var frånvarande för sjukdom var sommaren 06, såg jag på Heroma nu.....Men, OBS vård av barn har jag ju såklart varit hemma för......
Som sagt nu går vi mot ljusare tider och hoppas att jag inte behöver skriva ordet magsjuka på bloggen på låååååång, lååååång tid framöver.....Nova tyckte att vi skulle skicka magsjukan till Stockholm, vad tror ni om det??

Nu ska jag inta första måltiden sen i fredagskväll......Tack å huj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar