fredag 17 december 2010

MARY ME...

Vad roligt det är när man klipper sig och är riktigt nöjd när man går därifrån! Idag var det precis en sån gång....Den nya salongen på Storgatan hittade jag genom Petras blogg. http://designinsight.blogg.se/ Blev intresserad och beställde tid för klippning och slingor. Väl där visade det sig att vi till och med varit på möhippa tillsammans en gång! Själv hade jag inte en susning om det!

Salongen var smakfullt inredd och läckrast av allt var rokokosoffan i svart skinn........En sådan står på min önskelista, tomten..... bara så du vet....

Lite slingor gjorde susen......Nu känner jag mig "som hemma".....

Så ska ni klippa er boka tid hos http://www.maryme.se/

1 kommentar:

  1. men vad kul!! roligt att du blev nöjd! Mari är verkligen superduktig!

    Petra på designinsight.blogg.se

    ps jag fattar inte hur jag ska kommentera hos dig när jag inte har någon av profilerna man kan välja! (lånade sambons googlekonto)

    Svara gärna på min blogg!

    SvaraRadera