fredag 10 december 2010

Julklappsinköp....

Idag älgade vi iväg till stan för diverse inköp. En halvsjuk Nova hängde med oss, och Oscar fick åka till kusinerna efter skolan. Det gick över förväntan att köpa julklappar idag......Men, OJ! Vad barnen måste va snälla nu för tiden.....massor med klappar blev det. Å det går faktiskt utmärkt att ha med sig en tre åring när man köper presenter, Nova var väldigt lättlurad, hon fattade ingenting när vi handlade julklappar både till henne och till Oscar.....

Nu är vi hemma i "säkra Skorped" igen....Det känns tryggt! Helst när jag tog sambon med mig te stan.....han har jussom inte samma iver när det gäller å gå å "strökolla" i alla affärer. Nej, han tyckte jag skulle ta syrran med mig en dag istället.....Ja tack, gärna! sa jag då!

Apropå syrran, vilken tur att hon jobbar på Hägglunds. Då kunde jag lura henne att gå in och hämta ett paket åt mig när hon liks far förbi Bredbyn...TACKAR!!

Nu ska jag slå in "miljoner" paket.....Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar