torsdag 30 december 2010

Högsta betyg, Länsman!!

Hur gick det här till??? Vi har lyckats installera min nya skrivare igår kväll utan minsta problem! Jag fattar ingenting......Har man gått och blivit tekniskt utan att veta om det......

Det kan ju också bero på att instuktionen var så utförlig att minsta småbarn skulle kunna fixa det!

Jag är helnöjd med skrivaren.....Nu jämarn ska här skrivas ut än det ena än det andra! Känns skönt att kunna reda sig själv. Annars brukar jag försöka ragga runt så fort det ska skrivas ut något. Så nu gott folk, behöver ni en utskrift....Kom hit vettja!

Idag drar familjen till Sollefteå för ombesiktning. Å jag hoppas på lite rea. Apoteket ska också få sig ett besök, måste försöka bota min förkylning tills imorgon......Eller är det systemet som ska sköta "botningen"?? Ikväll blir det en rejäl snaps för att rensa luftvägarna!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar