söndag 26 november 2017

Tuppen å jag...

Jösses!
Vad less jag blir att det aldrig går att sova....det blir ganska tröttsamt i längden med sömnsvårigheter. Va bara att kliva upp 05.30 i morse, å då hade jag legat en lååååång stund klarvaken, så nattens sömn blev väl kanske ca 4.5 timmar. LESS!

Ja, ja skit i de. Nu ska ni få höra nåt roligare. Pappa var "mycket" piggare igår än förra helgen när vi åkte ner. Igår kunde han till och med följa oss till restaurangen och äta lunch. Så roligt att se att han orkade va uppe nån timme och "vara me".

Jag redo att dra till Sundsvall i min väldigt blommiga blus 
Tur att det finns drösvis med rullstolar så vi kunde skjutsa pappa till restaurangen 
Här är vårat riktmärke när vi ska gå till busshållplatsen = Vi tar sikte på en tatueringsstudio!
Schema över hur ont det gör på olika delar av kroppen när man ska tatuera sig😜
Oscar skickar en puss till sin mor. Vört han bli less på mitt fotande?? 😎😎
Ingen kommentar behövs på denna bok som fanns på Pressbyrån 
Och nu på morgonkvisten roar jag mig med att prova mina nya Dieseljeans som jag ryckte in på Zalando = HELNÖJD 👍👍👍 Dom här blir mina nya favoriter! (vört jag skulle ha putsa spegeldörrarna idag???) 

Nä, nu har degen jäst färdigt - bara att sätta fart med bakningen till 4-5ans julmarknad

/Syns å hörs 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar